marți

El tiempo todo calma

Vreau sa incerc sa traiesc in afara timpului. Nu mai vreau sa calculez totul cu 2011, 2008. Nu mai vreau sa stiu ca sunt in 2013. Nu mai vreau sa spun " sunt de un an aici","cat mai rezist" ,"parca imi e mai bine","oricum tie iti ia un an sa te adaptezi undeva adri"," acum fix pe 18 august te-ai adaptat".
Nu mai vreau sa stiu ca am 24 de ani si sa fac lucrurile conform celor 24 de ani ai mei. Conteaza anii pe care-i am in spate doar din perspectiva experientei. Atat.
Vreau sa traiesc fara sa ma gandesc la trecut sau la viitor. Vreau sa dispara axa timpului. Creierul meu vreau sa nu isi mai faca planuri. Nici pe termen scurt, nici pe termen lung. Vreau sa ma opresc in acest punct si sa incep sa traiesc asa.
De ce nu ar functiona?
Pentru ca am data fixa la care platesc chiria si ar trebui totusi sa fiu atenta la timp.

arrgghh
(vreau sa imi uit trecutul si planurile de viitor, vreau sa imi petrec viata atemporal)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu