luni

the butterfly effect

Unul din efectele secundare ale pastilelor pe care le iau e detasarea de sine.Cand stau intinsa in pat, si nu numai, imi simt cateodata corpul mai mare decat este si simt ca sufletul imi iese din corp si fuge intr-un colt de sus al camerei.Asa incep sa ma privesc din exterior , corpul meu continua sa faca lucruri si eu observ cocotata, de sus, totul.


Ma simt ca intr-un film prost. Simt ca am ajuns in cea mai proasta versiune a posibilei mele vieti.Nu mai tin eu minte , insa am incercat sa-mi tot modific viata , modificandu-mi trecutul, luand decizii din ce in ce mai proaste pana cand totul a devenit un haos incontrolabil si nu va mai fii ca la inceput, lucrurile nu vor mai fii niciodata normale.

Toate astea sunt defapt rezultatul pastilelor,depresiile, anxietatea.In mai putin de o luna va fii totul gata.Bea cat mai multa apa.3 litri pe zi.Hidrateaza-te!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu