joi

Impresii

Am intrat  in aceeasi zi cu Adrian Nastase.In taxi, in drum spre spital se anunta la radio sentinta de 4 ani. Cand eu asteptam la urgente, anunta cum s-a prezentat singur la puscarie.
Si totusi, el o s-o duca in condiii mai bune ca mine.

Aceleasi medicamente din' 85.De 30 de ani nu a progresat nimic. Aceleasi paturi de 30 de ani. Ma intreb cate mii de oameni au stat pe patul pe care stau eu acum.Inchid ochii si ii numar pe toti care au murit pe patul meu. Cati ati renuntat? Dar e ok. Daca sunt in 85, inseamna ca m-am intors in timp si nu pierd nimic din prezent.

Astazi e ziua lu Alexuta.Face 13 ani.

La pranz am primit o supa cu pielita de pui.Nimeni nu a zis multumesc.Plin de batrani.Toti se holbeaza la mine. Unii imi zambesc cu ochii spunandu-mi " totul va fi bine". Asta, normal, ma face sa plang.

Simt ca merit tot ce mi se intampla. Oamenii spun lucruri frumoase si sunt empatici. Mie imi vine doar sa plang. Nu cred ca pot sta o luna aici.

Aflu ca te deochi daca ai sangele dulce.Sunt intr-un spital.Pe una din tipele din salon o doare capul.Se zic chestii de deochi.Asta e motivul.E deocheata.La un moment dat batrana care zice deochiu confirma: "Da, esti deochiata." . Imi explica: mi s-a incurcat vorba. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu