duminică

1.

Am hotarat sa scriu aici pentru ca nu am avut de ales.
Mi-am plictisit toti prietenii vorbind despre tine.
Povestind despre tine.
Acum 2 sapt F. mi-a spus ca intr-un an o sa uit de tine. Mi-au rasunat in cap cuvintele lui de atunci. Nu vreau sa te uit niciodata.
M-am hotarat sa fac o poza de fiecare data cand ma gandesc la tine.

Orice melodie ascult mi se pare ca e despre tine.








E la fel ca dupa o despartire dureroasa. Nu intelegi cu ce ai gresit. Nu am regrete insa creierul neu incearca sa-si explice de ce?
Singura diferenta e ca nu am cum sa te contactez, sa iti spun ca mi-e dor de tine, sa te injur sau sa-ti dau cadourile inapoi.

Nu ti-as da nici un cadou inapoi. Din contra, regret ca am aruncat la gunoi geaca de piele de la tine. Mai tii minte? Mi-ai dat-o pentru ca ploua afara si pentru ca nu aveai umbrela si m-am prefacut ca am uitat-o de fiecare data cand ne-am intalnit dupa. Mi-ai spus dupa 2 sapt ca pot sa o pastrez.

Am incercat la inceput sa ma gandesc la ce lucruri nasoale ai facut tu. Sa suport mai usor tot. Nu am gasit nimic nasol. Ce cliseic, dar chiar e numai de bine despre tine.



Mi-am spus ca mai bn ca ai murit decat sa traiesti desfigurata toata viata. Dupa m-am razgandit si nu mi-a mai pasat.
Inconstient creierul meu repeta intruna in cap aceeasi fraza : "a murit nicoleta. A murit nicoleta. A murit nicoleta." Dupa o saptamana din ce in ce mai putin. Si dupa dupa ce mi-a zis F. ca o sa te uit m-am chinuit eu sa-mi aduc aminte de tine de fiecare data cand gandurile mele nu erau ocupate cu nimic.



 -va urma

2 comentarii: